Buletin Sabah FA...Info dan Keputusan terkini perlawanan bola sepak Sabah

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

Sabtu, 7 April 2018

ifix kini boleh menonton & muat turun secara offline dan live bola sepak Malaysia

ifix kini menawarkan perkhimatan tonton & muat turun secara offline dan live bola sepak Malaysia


ifix kini boleh menonton & muat turun secara offline dan live bola sepak Malaysia. iflix, penyedia perkhimatan internet TV terkemuka di Asia Tenggara kini menawarkan pengguna perkhimatan ini akses untuk menonton siran langsung bola sepak Malaysia secara ‘offline’. Ifilx mendakwa mereka adalah penyedia TV Internet pertama didunia untuk menawarkan ciri tontonan offline ini. Menawarkan tontonan kepada siarang langsung perlawanan terpilih dalam saingan Liga Super, Liga Perdana, Piala FA dan juga Piala Malaysia.

Baca Senarai Pemain Liga Perdana Sabah FA 2018
iFlix yang hanya berusia 6 bulan kini mempunyai 850,000 pengguna dan perkhimatan terbaru ini akan membolehkanya mencapai pertumbuhan yang lebih baik.

Perkhimatan muat turun dan tonton secara offline ini ditawarkan pada kedua-dua platform Android dan iOS dimana apabila anda memuat turun sesuatu perlawanan bola sepak, kandungan tersebut akan mempunyai jangka hayat 7 hari sebelum fail video ini dipadam secara automatik ( disimpan didalam telefon pintar atau tablet anda) dan jika anda telah mula menonton anda mempunyai masa 48 jam untuk menghabiskan tontonan tersebut.

ifix kini boleh menonton & muat turun secara offline dan live bola sepak Malaysia

Dengan fungsi memuat turun dan tonton secara offline ini pengguna mampu menikmati rancangan  sukan kegemaran mereka dimana sahaja walaupun tidak mempunyai sambungan kepada internet.

Selain itu, iFlix juga telah berkerjasama dengan syarikat telekomunikasi Digi dan Ketua Pegawai Operasi iflix, Azran Osman-Rani berkata mereka juga telah berkerjasama dengan beberapa lagi syarikat telekomunikasi di Malaysia dan pengumuman rasmi akan dilakukan didalam masa terdekat.

Selain tontonan melalui telefon pintar dan tablet, pengguna iflix juga kini boleh menonton rancangan kegemaran mereka pada skrin besar (TV) dengan intergasi Google Chromecast.

Baca Tiket Palsu Dikesan Dalam Saingan Liga Perdana 2018

Perkhimatan iflix ini kini ditawarkan di pasaran Malaysia, Thailand dan Filipina dengan lebih banyak pasaran Asia Tenggara berada didalam perancangan.

iflix ditawarkan pada langganan RM 8 sebulan( sehingga 5 peranti setiap akaun) dan dengan membayar langganan bulanan ini anda boleh menikmati kesemua rancangan kegemaran anda tanpa sebarang iklan. maklumat penuh disini
Share:

0 comments:

Catat Ulasan

FANPAGE FB

FANPAGE FB

Arkib Blog