Buletin Sabah FA...Info dan Keputusan terkini perlawanan bola sepak Sabah

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

Rabu, 7 Mac 2018

Latihan semalam Pasukan Sabah FA persediaan untuk next game menentang MISC-MIFA

Buruhan Ajui dan Jelius Ating

Rozaimi Rohim

Sesi latihan Lee Gil Hoon

Sesi latihan Azizan Nordin dan Francis Kasonde

Sesi latihan Maxius Musa

Latihan semalam Pasukan Sabah FA  persediaan untuk next game menentang MISC-MIFA


Petang semalam adalah rutin harian latihan skuad Badak. Kesemua pemain kelihatan turun berlatih dan syukur tidaka ada pemain utama Sabah yang cedera ketika ini. Kecuali AMC Sabah Lee Gil Hoon yang masih nampak balutan kecil dikepalanya. Apa pun ianya tidak menghalang pemain Korea turun latihan.

Fokus fitness lagi. Taktikal dan tahap skrg perlu tahap kecergasan yang tinggi. Hri itu ketika menentang JDT kenampakan sangat pemain kita mudah cedera dan kurang cergas menjelang suku akhir permainan dan masa tambahan. Diharapkan aspek ini diambil berat sewajarnya daripada staf kejurulatihan Sabah.

Selain Gil Hoon turut kelihatan dalam sesi latihan tersebut adalah Rozaimi Rohim, Aziazn Nordin, Francis Kasonde dan Maxius Musa. Sesi lathin petang semalam dibawa pemantauan ketua jurulatih Sabah FA Jelius Ating dan penolongnya Buruhan Ajui.

Sabah akan bertandang ke Stadium MPPJ Selangor untuk menentang pasukan berstatus kelab MISC-MIFA pada 12 Mac 2018 jam 9pm. Harap kepada peminat di Semenanjung dapat datang untuk menyokong Skuad Badak. 


Share:

0 comments:

Catat Ulasan

FANPAGE FB

FANPAGE FB

Arkib Blog