Buletin Sabah FA...Info dan Keputusan terkini perlawanan bola sepak Sabah

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

Khamis, 4 Oktober 2018

Kelab Penyokong Lancar Kutipan Derma Ikhlas Untuk Pemain Sabah FA


Kelab Penyokong Lancar Kutipan Derma Ikhlas Untuk Pemain Sabah FA

Hari ini merupakan pelancaran kutipan derma ikhlas untuk Pemain Sabah FA. Telah diilhamkan untuk meringankan beban pemain Sabah di samping membantu SAFA. Inisiatif dari gabungan kelab pemainat di Sabah yang terdiri dari Nbu, Sabahawks Diehard@Sabah Diehard, Bola Sepak Sabah, The Rhinos Troops, SFFC, Buletin Sabah FA, Kelab Penyokong Sabah Rhinos dan Oh Sabahku.

Pelancaran kutipan ini bukan untuk menidakkan pengurusan SAFA tetapi cuma hanya untuk membantu setakat termampu. Penyokong Sabah sangat merasai akan keperluan pasukan Sabah FA dan dengan cara ini saja dapat membantu walaupun dalam jumlah yang sedikit. Isu gaji yang tidak ada kesudahan secara tidak langsung menggangu persembahan pemain. Lebih-lebih lagi kita sekarang dalam stage separuh akhir di mana memerlukan fokus 100% jika mahu layak ke final Piala Malaysia 2018.


Mungkin ada yang tidak kisah,

Ada yang langsung tidak peduli,

TAPI TIDAK PADA KAMI, SETIA HINGGA KE PERJUANGAN TERAKHIR .


MARILAH BANGKIT BERSAMA, BERDIRI DALAM SATU SEMANGAT.



DEMI MARTABAT BOLA SEPAK SABAH,



PASUKAN KEBANGGAAN, TANAH AIR TERCINTA.






"Setiap sen membawa makna. Marilah menyumbang seikhlas hati."


Kepada sesiapa yang mahu menyumbang dalam kutipan derma ikhlas ini bolehlah menyalurkannya ke bank akaun tertera di bawah ini. Sumbangan anda kamu dahului dengan ucapan ribuaan terima kasih.

No acc:8008694860
Penama:PR Viral News
Nama bank:Cimb


Kami perlukan bantuan anda.

Saban hari, semakin ramai peminat bola sepak membaca Buletin Sabah FA. Seiring dengan pertambahan pembaca ini, kos operasi kami turut meningkat. Jadi anda boleh nampak kenapa kami perlukan bantuan anda. Untuk memastikan penulis-penulis kami dapat terus membekalkan konten-konten yang tidak bias dan berkualiti kepada anda, duit dan kerja keras sangat diperlukan. Tetapi kami buat juga kerana kami percaya anda berhak mendapat maklumat berkualiti dari media yang telus, bebas dan terbuka.
Sumbangan anda membolehkan masa depan penulis-penulis kami terus terjamin. Dengan hanya RM5, anda boleh menyokong Buletin Sabah FA. Terima kasih.
Beri sumbangan

Share:

0 comments:

Catat Ulasan

FANPAGE FB

FANPAGE FB

Arkib Blog