Buletin Sabah FA...Info dan Keputusan terkini perlawanan bola sepak Sabah

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

Selasa, 9 April 2019

Live : Sabah FA vs UITM FC

Live : Sabah FA vs UITM FC




Saksikan perlawanan secara langsung diantara Sabah dan UiTM FC dalam perlawanan kelapan saingan Liga Perdana Malaysia 2019. Sabah yang sekarang ini berada di tangga kedua liga harus menanang. Setelah tewas dalam perlawanan minggu lalu kepada Selangor United FC. Misi wajib menang Tambadau Sabah bagi mengelakkan dipintas oleh UiTM FC dalam kedudukan liga.

Live: Sabah vs UiTM FC berlangsung pada 13 April 2019 pada jam 8.15 malam di Stadium Likas, Kota Kinabalu. Bagi peminat bola sepak Sabah bolehlah datang beramai-rami memberikan sokongan padu. Ketiadaan Sabri Sahar di bahagian tengah Sabah pasti dirasai dan Jelius Ating pasti ada ramuan tersendiri bagi mengatasi masalah ini. Diharapkan pemain muda berbakat ini diberikan waktu bermain yang cukup untuk pengalaman dan menjadi pelapis pemain senior skuad Tambadau Sabah.

Alto Linus yang telah menjaringkan gol tunggal Sabah bertemu Selangor United hampir pasti akan diturunkan di Likas kerana kekurangan pilihan terbaik di bangku simpanan. Peminat teruja jika pemain muda Evan Wensley diberikan aksi permulaan kerana memiliki pengalaman beraksi bersama skuad Harimau Malaya B-23. Seorang lagi pemain muda yang perlu diberi perhatian ialah pemain sayap lincah Ariusdius Jais.
Share:

0 comments:

Catat Ulasan

FANPAGE FB

FANPAGE FB

Arkib Blog