Buletin Sabah FA...Info dan Keputusan terkini perlawanan bola sepak Sabah

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

Rabu, 18 April 2018

Sabah U19 Mahu Bangkit Kembali

Sabah U19 Mahu Bangkit Kembali



KOTA KINABALU: Pemain muda Sabah akan bangkit daripada kekalahan mereka yang mengecewakan pada hujung minggu lepas yang akan menentang Terengganu FC IV untuk pertandingan Piala Remaja mereka di Stadium Penampang, hari ini.

Baca Biodata Lee Gill Hoon
Selepas tewas kepada PKNS FC 2-0 pada Ahad lalu dan menyebabkan jatuh ke kedudukan keempat dalam kumpulan, pengurus pasukan, Azman Mastar berharap para pemainnya mempelajari kekalahan dari perlawanan terakhir dan melakukan yang lebih baik terhadap perlawanan seterusnya

"Perlawanan menentang PKNS FC menunjukkan kepada kami kesilapan-kesilapan yang mudah yang mengakibatkan kekalahan, oleh itu saya berharap para pemain mempelajarinya dan bermain untuk esok dengan baik (Rabu).

Sabah U19 Mahu Bangkit Kembali

"Saya percaya skuad muda kita boleh menandingi Terengganu, saya tahu potensi mereka dan jika mereka bermain dengan yang terbaik, kita boleh mengumpul ketiga-tiga mata dan menutup jurang ke puncak.

"Ia adalah minggu penting bagi kami kerana kami akan bermain dua perlawanan di rumah, esok (hari ini menentang Terengganu) dan Ahad (22 April) menentang tempat kedua Kuala Lumpur," katanya ketika ditemui semalam.

Baca Harimau Borneo Patah Taring

Azman juga menyeru peminat bola sepak tempatan untuk turun ke stadium dan memberi sokongan kepada pasukan junior kerana sokongan mereka penting sebagai ahli pasukan ke-12.

Sabah kini menduduki tempat keempat dalam Kumpulan A dengan 14 mata daripada lapan perlawanan, tempat ketiga PKNS FC di mana mereka mengalahkan pendahulu liga, Terengganu FC IV dengan empat mata manakala Kuala Lumpur berada di tempat kedua dengan 15 mata.

Baca http://www.newsabahtimes.com.my/nstweb/fullstory/23129
Share:

0 comments:

Catat Ulasan

FANPAGE FB

FANPAGE FB

Arkib Blog