Buletin Sabah FA...Info dan Keputusan terkini perlawanan bola sepak Sabah

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

Selasa, 15 Januari 2019

KEMELUT BERTERUSAN DALAM KEPIMPINAN SAFA BARU



KEMELUT BERTERUSAN DALAM KEPIMPINAN SAFA BARU


Belum lagi bermulanya sepak mula Liga Perdana 2019, pasukan Sabah tidak putus-putus menghadapi dugaan. Kepimpinan SAFA yang baru mendapat kritikan dari ramai penyokong bola sepak Badak atas persiapan pasukan yang agak sepi. Tambahan pula page Facebook rasmi Sabah FA suda agak lama tanpa update terkini tentang pasukan. Tarikh akhir penghantaran senarai lengkap 20 pemain skuad Badak telah berlalu dan menjadi teka teki sama ada sang Badak akan beraksi dengan 4 pemain import ataupun tidak.
Di samping itu juga, kemelut pemecatan staf kejurulatihan Sabah juga mengundang kontrovesi. Terutamanya pemecatan Mas Mailin yang sebelum ini merupakan staf jurulatih Sabah dan staf yang paling kerap mengupdate tentang info pasukan dalam media sosial. Pemecatannya mengudang beberapa ketidakpusan hati Mas Mailin sendiri di mana ada beberapa post dalam facebook yang ditujukkan kepada SAFA.

Apa pun permasalahan antara Mas Mailin dan SAFA diharapkan dapat diselesaikan dengan cara yang baik untuk kebaikan dan kemajuan bola sepak Sabah.
Share:

0 comments:

Catat Ulasan

FANPAGE FB

FANPAGE FB

Arkib Blog