Buletin Sabah FA...Info dan Keputusan terkini perlawanan bola sepak Sabah

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

Sabtu, 19 Januari 2019

Kejohanan untuk mengumpul dana untuk bekas pemain Negeri

Kejohanan untuk mengumpul dana untuk bekas pemain Negeri 


KOTA KINABALU: Pertandingan bola sepak yang dianjurkan oleh KDM Karambunai akan menampilkan pasukan seperti SS90S FC, JKR, RTM dan juga tuan rumah kejohanan. Jurucakap KDM Karambunai, Herwan Mohd Daud berkata kejohanan itu akan berlangsung di Stadium Universiti Malaysia Sabah (UMS) pada Ahad (20 Januari). 

Herwan yang juga penolong jurulatih pasukan menyatakan bahawa objektif kejohanan itu adalah untuk mengumpul dana untuk bekas pemain bola sepak negara. "Kami dimaklumkan oleh jurubicara Hashim Hamza, Jurulatih Kelab Bola Sepak Bintang 90-an Sabah bahawa ada bekas pemain negara yang menderita penyakit dan memerlukan dana rawatan perubatan.

"Kami berharap kejohanan kecil ini dapat membantu meningkatkan dana untuk membantu meringankan bebannya," katanya kepada pemberita pada sidang akhbar yang diadakan di medan sintetik Yayasan Sabah, Khamis. Herwan mengambil kesempatan untuk menjemput orang ramai untuk menyaksikan aksi itu pada kejohanan satu hari dari 8 pagi hingga 11 petang, hujung minggu ini. 

"Masuk adalah percuma dan sesiapa yang berminat untuk datang dan menyaksikan tindakan itu adalah dialu-alukan untuk berbuat demikian manakala individu yang baik hati boleh menderma dan menyumbang kepada tujuan kami untuk amal," katanya. - UMESH RAJAN


Sumber:  New Sabah Times
Share:

0 comments:

Catat Ulasan

FANPAGE FB

FANPAGE FB

Arkib Blog