Buletin Sabah FA...Info dan Keputusan terkini perlawanan bola sepak Sabah

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

Rabu, 6 Februari 2019

Mohd Aiyyman Shah Johny Abdullah telah dilantik sebagai penolong ketua jurulatih bawah 17 tahun Malaysia


Mohd Aiyyman Shah Johny Abdullah telah dilantik sebagai penolong ketua jurulatih bawah 17 tahun Malaysia



Bekas ketua jurulatih bawah 19 tahun Sabah, Mohd Aiyyman Shah Johny Abdullah telah dilantik sebagai penolong ketua jurulatih bawah 17 tahun Malaysia. Menurut kenyataan Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) pada Rabu, pelantikan Aiyyman akan bermula dari 1 Februari hingga 30 November tahun ini.

Skuad kebangsaan akan berada di Sekolah Sukan Kebangsaan Sabah di Sepanggar untuk latihan mereka sebagai persediaan untuk beberapa perlawanan kebangsaan dan antarabangsa. Ketika dihubungi, semalam, Aiyyman menganggap pelantikan sebagai saat bangga dalam kerjaya dan berjanji untuk melakukan yang terbaik dalam membantu pasukan kebangsaan perempuan untuk memperbaiki diri. "Saya teruja untuk memulakan tugas saya untuk pasukan. "Ini merupakan penghormatan untuk dipilih sebagai penolong ketua jurulatih dan saya berterima kasih kepada FAM kerana mempercayai saya dengan jawatan itu.

"Saya akan melakukan yang terbaik dalam kemampuan saya untuk membantu pasukan kebangsaan perempuan dan meningkatkan kualiti pembangunan bola sepak wanita di negara ini," katanya. Untuk rekod, Aiyyman mempunyai pengalaman pasukan kebangsaan sebelum dia menjadi penolong jurulatih kepada Mohd Asyraaf Fong Abdullah dalam skuad bola sepak Sukan SEA Kuala Lumpur wanita kebangsaan.
Share:

0 comments:

Catat Ulasan

FANPAGE FB

FANPAGE FB

Arkib Blog