Buletin Sabah FA...Info dan Keputusan terkini perlawanan bola sepak Sabah

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

Khamis, 7 Februari 2019

PAUNOVIC MAHU BAWA TAMBADAU LAYAK KE LIGA SUPER 2020


Pemain import Sabah, dari kiri Park, Luka dan Paunovic

PAUNOVIC MAHU BAWA TAMBADAU LAYAK KE LIGA SUPER 2020


RODOLJUB PAUNOVIC mengharapkan tahun 2019 ialah musim yang berjaya bersama pasukan Tambadau Sabah. Penyerang Serbia juga berjanji untuk mempamerkan aksi terbaik dalam membantu pasukan merealisasikan impian layak ke Liga Super musim 2020.

Musim ini akan menjadi musim ketiga bersama pasukan Sabah, walaupun dalam dua musim lalu, dia hanya menyertai pasukan di pertengahan liga. "Saya fikir kami akan menjadi pasukan yang lebih kuat kali ini. Kami telah membina pasukan selama tiga tahun sekarang ... kami telah mendapatkan pemain baru sementara pemain tempatan kini lebih matang dan lebih berpengalaman dan saya harap kami akan mencapai keputusan yang lebih baik daripada musim lalu. 

"Jadi, saya teruja memulakan musim baru dan saya menjangkakan perkara yang baik akan berlaku," kata Paunovic ketika ditemui di sesi 'Meet-the-fans' yang dianjurkan oleh Persatuan Bola Sepak Sabah (Safa) dengan kerjasama Ararat Sukan & Souvenirs Sdn Bhd di salah satu pusat membeli-belah terkemuka semalam. 
Paunovic, 33, juga berharap dapat bermain bersama pemain negaranya di Luka Milunovic. Luka, 26, merupakan pemain tengah menyerang dan merupakan salah satu daripada dua pembelian pemain import terbaru Tambadau selain pertahanan Korea Park Taesu. 

Saya berharap dia akan membuat lebih banyak peluang untuk saya dan saya membuat peluang untuk dia juga untuk menjaringkan gol dan membantu pasukan melakukannya dengan baik, "katanya. "Dia adalah nama besar. Dia adalah pemain berkualiti dan bermain untuk pasukan liga Eropah seperti Red Star Belgrade, "katanya. Sementara itu, ketua pasukan Tambadau, Rawilson Batuil yakin Rodoljub akan menyinar pada Liga Perdana musim 2019. 

Share:

0 comments:

Catat Ulasan

FANPAGE FB

FANPAGE FB

Arkib Blog