Buletin Sabah FA...Info dan Keputusan terkini perlawanan bola sepak Sabah

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

SKUAD SABAH FA MUSIM 2019

Isnin, 17 September 2018

Keisuke Ogawa kini kembali?


Keisuke Ogawa kini kembali?


Pemain import tengah Sabah Keisuke Ogawa yang mengalami kecederaan panjang dilihat mula bersama dengan pemain lain dalam sesi latihan Skuad Badak kelmarin.

Adakah pemain ini suda boleh diturunkan oleh Jelius Ating mahupun masih memerlukan masa rehat yang cukup. Sebagai makluman, pemain import Jepun ini boleh beraksi sebagai deep CM sebagai playmaker mahupun sebagai AMC.

Di sudut yang lain kembalinya Ogawa ini mampu memberi kekuatan tambahan kepada pasukan Sabah walaupun sejak ketiadaan pemain import ini, gandingan Azizan Nordin dan Sabri Saharberaksi cukup mantap.

Dengan adanya Ogawa ini juga mengembalikan Sabri Sahar ke posisi asal di bahagian LM yang dilihat posisi yang terbuka kepada ramai persaingan pemain muda pasukan Sabah.

Sama ada pemain import ini akan melakukan penampilan sulung dalam saingan Piala Malaysia malam ini bertemu Pahang, sama-sama kita nantikan. Walaupun tidak akan memulakan perlawanan tetapi beraksi dalam 15 minit terakhir amat penting bagi pemain ini untuk mengembalikan tahap kecergasaan terbaiknya.


Ramalan anda untuk perlawanan malam ini diantara Sabah dan Pahang? diharapkan ada peluang beraksi kepada pemain muda untuk membuktikan keupayaan mereka. Masa rehat yang cukup kepada pemain utama menjelang pertemuan di pusingan suku akhir nanti amat diperlukan. 

Keputusan semasa dan terkini terus bersama kami di https://www.facebook.com/fanrhinos/

Share:

0 comments:

Catat Ulasan

FANPAGE FB

FANPAGE FB

Arkib Blog